Saturday, June 25, 2011

Selepas Bercerai, Zul Huzaimy Enggan Fikir Soal Kahwin


june 24 2011
.
KUALA LUMPUR: Selepas hampir setahun bercerai, pelakon Zul Huzaimy mengakui masih belum terfikir untuk mendirikan rumah tangga semula.

Jelasnya, buat masa ini dia lebih banyak menumpukan perhatian kepada kerjayanya di samping menjalani hidup bersendirian.

"Selepas berpisah saya jalani hidup saya seperti biasa dan banyak menumpukan perhatian kepada kerja.

"Buat masa ini masih tiada sesiapa yang sesuai untuk menjadi isteri saya dan saya sendiri belum terfikir untuk mendirikan rumah tangga sekali lagi.

"Apa yang pasti saya lebih banyak menumpukan perhatian dalam kerjaya dan menjalani hidup seperti yang telah ditentukan," ujarnya yang berpisah dengan Nor Dalilah Muhammad pada Julai 2010.

Selain itu, kata Zul dia masih mempunyai hubungan baik dengan isteri dan keluarga mertua biarpun kini sudah tiada sebarang ikatan.

"Saya masih lagi baik dengan bekas isteri dan keluarga mertua saya, pada saya hubungan itu tidak pernah putus sampai ke akhirat. Sebagai lelaki, saya masih lagi bertanggungjawab kepada mereka," katanya.

Tambah Zul, dia dan isteri sering bertolak ansur dari segi penjagaan anak, Awal Haziq yang kini berusia 5 tahun.

"Awal masih kecil dan belum lagi memahami situasi ini. Daripada segi penjagaan anak kami bertolak ansur dan berkongsi-kongsi menjaga dia," katanya.

Dalam pada itu, Zul yang menggantikan pelakon Adi Putra untuk pementasan teater Sri Mersing 2 mengakui sangat teruja apabila diberi peluang tersebut.

"Ini kali kedua mereka tawarkan saya untuk berlakon teater ini, semasa pementasan pertama dahulu saya terpaksa menolak kerana mempunyai komitmen lain.

"Ketika mereka hubungi dan tawarkan watak ini, saya terus setuju dan menolak tawaran-tawaran lain, kerana bagi saya watak dalam teater adalah suatu pencapaian bagi seorang pelakon," katanya.




Dipetik daripada mstar.com

No comments: