Saturday, July 9, 2011

Noh, Mizz Nina Berbulan Madu Di UK

alt
KUALA LUMPUR: Pasangan selebriti yang baru sahaja diijabkabulkan pada 1 Julai lalu, Noh Salleh dan Mizz Nina merancang untuk berbulan madu di United Kingdom (UK) dan Rome pada 17 Julai depan.

Jelas Nina, mereka merancang untuk berbulan madu di negara itu berikutan kedua-dua tempat tersebut merupakan destinasi impian yang sering diimpikan untuk berbulan madu bagi pasangan yang baru berumah tangga.

"Kami merancang untuk ke United Kingdom dan Rome selama dua minggu dan akan bertolak pada 17 Julai ini iaitu selepas selesai majlis persandingan di Miri, Sarawak.

"Kedua-dua tempat itu merupakan destinasi yang memang saya impikan untuk pergi berdua berbulan madu," katanya pada sidang media selepas majlis persandingan mereka di DoubleTree Hotel, di sini, Rabu.

Majlis persandingan yang diadakan untuk media dan rakan-rakan artis itu bertemakan pakaian Jepun.

Manakala pakaian pengantin berwarna krim keemasan dengan gabungan ciri-ciri budaya Melayu dan Jepun direka khas oleh pereka fesyen terkenal Micheal Ong.

Antara tetamu yang hadir pada majlis tersebut ialah keluarga kedua-dua belah pihak termasuk rakan-rakan artis seperti Datuk Siti Nurhaliza bersama suami, Datuk Seri Khalid Jiwa, Yuna, Faizal Tahir dan Ella.

Pasangan pengantin diarak menuju ke pelamin dengan paluan gendang tepat pukul 9 malam dan seterusnya dihiburkan dengan lagu dari kumpulan muzik Indonesia Sore.

Kata Nina, pemilihan konsep tersebut adalah kerana kedua-dua mereka meminati muzik, animasi, budaya dan makanan negara matahari terbit itu.

"Kami berdua memang meminati dunia kepada muzik, kartun animasi dan budaya masyarakat Jepun. Lagi pula moyang saya juga berketurunan Jepun," kata Nina.

Sementara itu, Noh berkata, selepas bergelar suami dia kini lebih bahagia biarpun sedar tanggungjawabnya kini bertambah.

"Saya gembira kerana semuanya berjalan lancar dan saya kini saya sudah mempunyai komitmen serta tanggungjawab baru yang perlu dipikul.

"Bapa mertua saya ada meninggalkan pesanan agar menjaga Nina dengan baik dan mereka menyokong kerjaya kami dari belakang," ujarnya.

Dalam pada itu, Noh berkata dia berasa bersalah kerana tidak memberikan perhatian sepenuhnya kepada kumpulan Hujan kerana sibuk dengan persiapan perkahwinan.

"Saya rasa bersalah kerana banyak masa dihabiskan dengan persiapan dan terpaksa mengabaikan mereka seketika. Nasib baik juga mereka memahami situasi ini.

"Insya-Allah selepas semuanya selesai dan selepas pulang dari berbulan madu saya akan fokus kepada album baru kami," katanya.


Dipetik dari mstar.com



Oops! Before you leave this page, don’t forget about your plan to go for your touring and travelling trip. We provide instant hotel booking facilities for you here. Just click the following banner and you’ll get your lowest accommodation rate of your choice!  

Save on hotels with HotelsCombined.com


No comments: