Friday, August 26, 2011

Syamsul Yusuf: "Saya Nak Khawin Secepat Mungkin"


alt
Pernah dikaitkan dengan beberapa selebriti seperti Diana Danielle & Liyana Jasmay, namun hubungan pengarah KL Gangster, Syamsul Yusof bersama kedua-dua selebriti itu tidak berkekalan. Walau bagaimanapun, Syamsul Yusof yang ditemui ketika majlis buka puasa & pemberian bonus kepada staff di Finas, Ampang telah membongkarkan hasratnya untuk menamatkan zaman bujang secepat mungkin.


“Sudah lebih 6 bulan saya berkenalan dengan wanita itu. Alhamdullilah, saya rasa sangat ‘ngam’ & selesa dengan dia. Dia bukanlah selebriti atau orang yang terlibat dengan industri hiburan. Memang totally daripada dunia lain. Pengajaran bercinta dengan selebriti banyak membuatkan saya lebih berhati-hati. Kini, saya lebih suka andai kata orang tidak kenal bakal isteri saya. Biarlah ia menjadi rahsia sehingga satu hari nanti,” kata Syamsul Yusof kepada pihak media, semalam.

“Kini saya sudah berusia 27 tahun & bersedia untuk berkahwin. Kalau ada jodoh, saya memang nak kahwin cepat-cepat. Sekarang, setiap hari saya berdoa supaya hasrat untuk berkahwin tercapai,” ujar Syamsul Yusof, ceria.


Source : Ohbulan.com

EmpireMoney.com


No comments: