Friday, November 11, 2011

Aksi Posing Seksi Zarina Anjoulie Dalam FHM Indonesia

.

Pehhh!  Zarina Anjoulie Lavocah memang.., wow. Kepada yang mungkin tidak mengenali siapakah gerangan si gadis hot-seksi ni, si pelakon persis aktress Bollywood ni memang terkenal. Terkenal dengan pelbagai kontroversi yang sering dicetus dalam dunia seni.

 Sikit tentangnya, mesra dengan nickname Zarina Anjou, gadis 24 tahun ni memulakan langkah dalam dunia lakonan menerusi watak utamanya dalam drama Anak Pontianak arahan Datuk Paduka Shuhaimi Baba yang disiarkan menerusi TV3 pada 2007. Sayang,namanya mula terpalit kontroversi ekoran penyebaran gambar sensasinya menerusi Internet. 

Terbaru,anak kacukan Melayu, Iran dan Inggeris dikatakan menyerang pelakon-pengacara Awal Ashaari menerusi laman sosial Twitter.

Sementelah dia boleh dikata gagal mencipta nama di Malaysia akibat impak cerita- cerita panas sebegitu.

Bagaimanapun, tup-tup bulan Oktober lepas, dia tampil dalam FHM Indonesia. Mungkin ini salah satu percubaannya mengembangkan sayap di Indonesia setelah perkembangan kariernya di sini agak sendu lagi terbantut. Malah Zarina seakan lepas geram apabila peluang menjadi penghias majalah itu digunakan sebaik mungkin. Zarina Anjou tampil dengan gaya seksi penuh menggoda. Pendek kata, memang mengujakan sungguh gambar-gambar yang dipaparkan di internet.

..
..

No comments: