Wednesday, November 9, 2011

Teknik Memasukkan Zakar Ke Fajar Isteri


Setelah suami melakukan istimta’ dengan sempurna, iaitu apabila isteri telah menunjukkan tanda mahudijimak, sama ada nafasnya kencang, atau badannya atau farajnyabergerak-gerak atau matanya terbalik, maka lakukanlah perkara-perkara berikut:
Mengetuk Pintu
Cucuk tiga kali di bibir faraj atau labia majora sebelah kiri faraj isteri dan membaca “Ya Rahiim” sebanyak tiga kali. Ulang dengan sebelah kanan pula dua kali dengan bacaan yang sama.
masukzakar1.JPG
Melagakan Biji Zakar
Tekan biji zakar anda supaya kena pada biji kelentit, ulangi 3 kali, kemudian anda baca doa berjimak.

masukzakar2.JPG
Mencari Makam Lazat
Ada lima makam kesemuanya. Cucuk zakar anda ke salah satu pintu itu, lihat reaksi isteri, jika dilihat atau dirasa bahawa isteri terkejut dengan tusukan itu, maka jima’ menerusi makam itu hingga dia inzal. Kemudian anda berpindah ke pintu lain pula sehingga kesemua lima pintu dipuasi
Zikir Kemasukan
Bila berjumpa makam lazat buat kali pertama itu, masukkan zakar anda hingga habis, sambil berzikir “ya Rahman”.
masukzakar3.JPG
Tusukan Bersongket
Untuk melambatkan keluar mani dan lebih mendatangkan kelazatan isteri, maka anda tekankan batang zakar anda ke Biji Kelentit isteri apabila anda berdayung. Sila tusuk zakar dalam tempo perlahan tetapi sila tarik zakar anda dengan laju. Ini menolong mempercepatkan isteri inzal dan melambatkan anda dari inzal. Cara ini kadangkala dinamakan Hayun Petai. Lakukanlah dengan sebaik-baiknya, ia banyak memberi faedah kepada anda.
masukzakar4.JPG

No comments: